W Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Sulęcinie prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:
- Centralny rejestr decyzji
- Centralny rejestr protokołów
- Rejestr wydanych i zdanych upoważnień jednorazowych
- Rejestr postanowień
- Rejestr tytułów wykonawczych
- Rejestr podpisów
- Wykaz pieczęci
- Centralny rejestr pism interwencyjnych
- Centralny rejestr skarg i wniosków
- Rejestr upoważnień do kontroli i wydawanych decyzji w imieniu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
- Rejestr podmiotów podlegających kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
- Rejestr wydawanych i zdawanych legitymacji służbowych
- Rejestr wydanych i zdanych upoważnień do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego
- Rejestr pracowników objętych obowiązkiem uzyskania zgody na dodatkową pracę
- Księga korespondencyjna pism
- Rejestr „zwrotek”
- Rejestr chorób zakaźnych
- Rejestr ozdrowieńców i nosicieli
- Rejestr niepożądanych odczynów poszczepiennych
- Ewidencja zgonów
- Rejestr chorób zawodowych
- Rejestr pobierania próbek wody
- Rejestr pobierania próbek żywności
- Rejestr wydanych i zdanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych w zbiorach danych Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sulęcinie
W siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Sulęcinie znajduje się Zakładowa Składnica Akt (Brak dokumentacji z kategorią archiwalną A).
Do zakresu działania Zakładowej Składnicy Akt należy:
- Systematyczne przejmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych.
- Przechowywanie i zabezpieczanie akt.
- Prowadzenie ewidencji archiwalnej.
- Udostępnianie dokumentacji.
- Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii B, której okres przechowywania już minął oraz przekazywanie jej na makulaturę