Deklarujemy, że polityka jakości jest realizowana w oparciu o:
- wysoką etykę zawodową pracowników,
- bezstronność i niezależność pracowników od nacisków finansowych, handlowych i innych klienta, mogących wpływać na ich osąd,
- wysoki poziom kompetencji personelu,
- rzetelność w wykonywaniu kontroli i dokumentowaniu wykonywanych działań,
- zachowanie poufności informacji uzyskiwanych podczas kontroli oraz ochronę praw własności klienta,
- przeprowadzanie jednolitych czynności kontrolnych zgodnie z udokumentowanymi procedurami kontroli opartymi na obowiązujących przepisach prawnych,
- powszechną i świadomą odpowiedzialność każdego pracownika za jakość wszystkich czynności.
Do osiągnięcia podjętych celów uruchomione są wszystkie możliwe środki i narzędzia.
Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Słubicach zapewnia środki finansowe na funkcjonowanie komórek organizacyjnych PSSE wykonujących czynności kontrolne zgodnie z przyjętymi zasadami systemu zarządzania jakością.
Polityka jakości jest zrozumiała, wdrożona i przestrzegana na wszystkich szczeblach PSSE. Dokumenty opisujące politykę jakości są dostępne wszystkim pracownikom wykonującym czynności kontrolne, którzy znają ich treść i stosują w praktyce.
Za funkcjonowanie systemu zarządzania jakością w komórkach organizacyjnych wykonujących czynności kontrolne odpowiada Kierownik ds. Jakości PSSE. Za przeprowadzanie czynności kontrolnych odpowiadają właściwi kierownicy techniczni.
Dyrektor
Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Słubicach
mgr inż. Krzysztof Dobrowolski