1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

W Gorzowie Wlkp.

Ul. Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Nazwa zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.

Kod CPV * 90919200

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest : wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych w budynkach stacji.

I. Trzykondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 624,78 m2.

II. Budynek posiada 2 kondygnacje nadziemne i 1 podziemną.

Jednokondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 83,86 m2

Szczegóły dotyczące zamówienia:

Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych (pomieszczenia w piwnicy) wraz z dostawą środków czystości niezbędnych do świadczenia usługi w budynkach stacji.

Powierzchnia użytkowa ogółem: 708,64 m2.

Do kompleksowego sprzątania w/w pomieszczeń należy:

a/ sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz

pomieszczeń socjalnych (codziennie w dni robocze po godzinach urzędowania) –

mycie na mokro wszystkich twardych powierzchni,

b/ mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych – 6 łazienek/ WC,

b/ przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli z wyjątkiem biurek,

c/ przecieranie na wilgotno drzwi wraz z ościeżnicami i klamkami oraz parapetów

okiennych i kaloryferów,

d/   odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej oraz usuwanie na bieżąco plam z

wykładziny podłogowej oraz tapicerki meblowej (fotele i sofa w gabinecie

Dyrektora tylko czystą wodą),

e/   mycie luster i szklanych drzwi środkami do tego rodzaju powierzchni ( 1 para drzwi wewnętrznych szklanych oraz 3 pary drzwi zewnętrznych w tym 2 szklanych),

f/   opróżnianie koszy na śmieci i worków z niszczarek,

g/   usuwanie pajęczyn, przecieranie kontaktów i włączników,

h/   mycie okien (2 x w roku) z wyjątkiem sekretariatu i gabinetu Dyrektora – wg

potrzeb w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, (37 okien w tym 3 piwniczne i 2 półpiętro)

i/   mycie schodów zewnętrznych w budynkach stacji.

3.Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2023r. do 31.12.2023 r.

Warunki udziału w postepowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*

4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia

b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4.2 W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

Kryterium oceny

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny*:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

8. Informacja o planowanych zamówieniach dotyczących podobnych usług, robót budowlanych lub dodatkowych dostaw, o których mowa w Wytycznych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone*:

.............................................................................................................

9. Termin składania ofert: do 30.11.2022 r. 

10. Istotne warunki przyszłej umowy lub projekt umowy w załączeniu:

Załącznik 1

Wzór umowy - sprzątanie

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
2 Administrator PSSE 2022-11-16 12:52:49
Edytowano
1 Administrator PSSE 2022-11-16 12:47:04
Utworzono