ePUAP - Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Informujemy, że zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zielonej Górze świadczy usługi drogą elektroniczną z wykorzystaniem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.
Elektroniczna platforma usług administracji publicznej (ePUAP) to system teleinformatyczny, którego funkcjonowanie, zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114, z późn. zm.) zapewnia minister właściwy do spraw informatyzacji – zwany dalej „Ministrem”. Minister pełni funkcję administratora danych użytkowników ePUAP, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
Dostęp do funkcjonalności ePUAP wymaga uprzedniej rejestracji w systemie oraz uzyskania konta użytkownika.
Portal zapewnia sprawną komunikację pomiędzy:
- Obywatelami a administracją,
- Przedsiębiorcami a administracją,
- Instytucjami administracji publicznej.
Szczegółowe instrukcje jak w prosty sposób i bez wychodzenia z domu załatwić sprawę w urzędzie znajdziecie państwo tutaj .
Adres elektronicznej skrzynki podawczej na ePUAP Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zielonej Górze:
Skorzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wymaga złożenia podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego certyfikatu kwalifikowanego lub posiadania profilu zaufanego ePUAP (bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości w elektronicznych kontaktach z administracją).