Informujemy, że zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świebodzinie świadczy usługi drogą elektroniczną.
epuap.gov.pl/wps/portal
epuap.gov.pl/wps/portal
Adres elektronicznej skrytki podawczej na ePUAP Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Świebodzinie.
ePUAP: /PSSE_w_Swiebodzinie
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) to system informatyczny, dzięki któremu obywatele mogą załatwiać sprawy urzędowe za pośrednictwem internetu, natomiast przedstawiciele podmiotów publicznych – bezpłatnie udostępniać swoje usługi w postaci elektronicznej. Ideą przyświecającą budowie ePUAP było stworzenie jednego, łatwo dostępnego i bezpiecznego elektronicznego kanału udostępniania usług publicznych; tak powstał portal www.epuap.gov.pl.
Portal zapewnia sprawną komunikację pomiędzy:
Obywatelami a administracją,
Przedsiębiorcami a administracją,
Instytucjami administracji publicznej.
W celu złożenia wniosku do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Świebodzinie konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePAUP.
Usługi świadczone przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Świebodzinie na elektronicznej platformie ePUAP:
Skorzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wymaga złożenia podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego certyfikatu kwalifikowanego lub posiadania profilu zaufanego ePUAP (bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości w elektronicznych kontaktach z administracją).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do PSSE:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu elektronicznego jako załącznika.
2. Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.
3. Dostarczenie dokumentów w godzinach 7:30 – 14:00 do siedziby PSSE w Świebodzinie na następujących nośnikach danych:
Dyskietka 1,44 MB
Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do PSSE:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
Akceptowalne formaty załączników to:
DOC, RTF, XPS, XLS
ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX
CSV
TXT
GIF, TIF, BMP, JPG, PNG
PDF
ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do PSSE:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu elektronicznego jako załącznika.
2. Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.
3. Dostarczenie dokumentów w godzinach 7:30 – 14:00 do siedziby PSSE w Świebodzinie na następujących nośnikach danych:
Dyskietka 1,44 MB
Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do PSSE:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP
Akceptowalne formaty załączników to:
DOC, RTF, XPS, XLS
ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX
CSV
TXT
GIF, TIF, BMP, JPG, PNG
ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.