Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Świebodzinie ul. 30 Stycznia 5

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

stażysty/młodszego asystenta/ asystenta w Oddziale Higieny Komunalnej

Liczba wolnych stanowisk pracy: 1 – umowa o pracę na czas określony

Adres urzędu: ul. 30 Stycznia 5, 66-200 Świebodzin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy min.:

  1. Nadzór nad jakością wody do spożycia przez ludzi, wodą powierzchniową wykorzystywaną do kąpieli i basenów kąpielowych:

    - planowanie i prowadzenie monitoringu jakości wód w kąpieliskach i basenach,

    - planowanie i prowadzenie monitoringu jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi,

    - pobieranie próbek wody oraz dostarczanie ich do laboratorium.

  2. Współudział w nadzorze nad obiektami użyteczności publicznej.
  3. Dokonywanie analiz niezbędnych do oceny stanu sanitarnego oraz opracowywanie odpowiednich wniosków, sprawozdań i opisów z działalności.
  4. Prowadzenie nadzoru nad ekshumacją i transportem zwłok.
  5. Przygotowywanie decyzji.
  6. Prowadzenie rejestrów i ewidencji.
  7. Rozpatrywanie skarg i wniosków.
  8. Stosowanie zasad funkcjonującego Systemu Jakości.
  9. Współpraca z innymi działami w Stacji.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

- wykształcenie wyższe (przydatne w Inspekcji Sanitarnej)

- rzetelność, terminowość;

- odpowiedzialność, dokładność;

- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

- dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office),

- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej,

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Wymagania konieczne:

- znajomość podstawowych aktów prawnych obowiązujących w Inspekcji Sanitarnej,

- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, MS Excel, MS Word),

- znajomość przepisów: rozp. Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody do spożycia przez ludzi, Ustawa o zapobieganiu zakażeń i chorób zakaźnych w ludzi; Prawo Przedsiębiorców.

Wymagane dokumenty:

Osoby zainteresowane, spełniające wyżej wymienione wymagania, proszone są o składanie ofert:

- curriculum vitae,

- list motywacyjny,

- kserokopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia,

- kserokopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

W ofercie prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w terminie do 06.01.2023 r. w kopercie z dopiskiem:

aplikacja na stanowisko stażysty/ młodszego asystenta/ asystenta w Oddziale Higieny Komunalnej na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. 30 Stycznia 5, 66-200 Świebodzin

lub przesłać dokumenty na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Świebodzinie
(66-200) przy ulicy 30 Stycznia 5. Z administratorem można skontaktować się mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby administratora.

2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.

4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.

6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.

7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

 

 

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE
Ostatnia modyfikacja: Administrator PSSE 2023-03-07 12:13:02

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
6 Administrator PSSE 2023-03-07 12:13:02
Edytowano
5 Administrator PSSE 2022-12-23 13:01:17
Edytowano
4 Administrator PSSE 2022-12-23 13:00:49
Edytowano
3 Administrator PSSE 2022-12-23 12:54:22
Edytowano
2 Administrator PSSE 2022-12-23 12:39:16
Edytowano
1 Administrator PSSE 2022-12-23 12:05:00
Utworzono