1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna
W Gorzowie Wlkp.
Ul. Kosynierów Gdyńskich 27
66-400 Gorzów Wlkp.

2. Tryb udzielania zamówienia


2.1. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności .
2.2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2015.2164 ze zm.).
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
2.5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
2.6. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
2.8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Kod wg. Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66514110-0
Przedmiotem zapytania jest: ubezpieczenie samochodów służbowych:
1. DACIA SD DOKKER Ambiance Plus 1.6 SCe 100Euro6, UU10SDV554086542, nr rejestracyjny FG 5388F rok prod. 2015, data pierwszej rejestracji 23.12.2015r., przybliżony przebieg ok. 92,5 tys. km.
2. DACIA SD DOKKER 1,6 SCe Laureate, UU1K6720361275375, nr rejestracyjny FG 5947J rok prod. 2018, data pierwszej rejestracji 17.12.2018r., przybliżony przebieg ok. 40 tys. km.
3. Zakres ubezpieczenia:
a/ ubezpieczenie OC – od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych na terenie RP, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych;
b/ ubezpieczenie AC –
- ubezpieczenie od wszystkich ryzyk – pełna oferta,
- zniesienie udziału własnego w szkodach powypadkowych i kradzieżowych,
- wariant kosztów naprawy: serwisowy – na podstawie oryginalnych cen serwisowych,
w autoryzowanych warsztatach naprawczych,
- system rozliczania szkód do AC serwisowy ( naprawa bezgotówkowa ASO),
- utrzymanie wartości pojazdu przez okres 12 miesięcy,
- assistance,
- auto zastępcze na cały okres naprawy,
- holowanie na terenie Polski do najbliższego ASO,
- zniesienie konsumpcji sum ubezpieczenia;
c/ ubezpieczenie NNW- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujące kierowcę i pasażerów – suma gwarancyjna 10 000,00 zł.

4. Termin realizacji zamówienia
Ogólny termin realizacji zamówienia:
1. od 23.12.2021 r. do 22.12.2022 r.- DACIA SD DOKKER FG 5388F
2. od 16.12.2021 r. do 15.12.2022 r. - DACIA SD DOKKER FG 5947J

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków


5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

6. W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym


Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Termin i sposób składania ofert
7.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę uwzględniającą ubezpieczenie dwóch samochodów służbowych.
7.2. Oferty należy składać w terminie do dnia 01.12.2021 r.: pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. za potwierdzeniem odbioru lub do siedziby Zamawiającego.
7.3. Oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą podlegały ocenie.
7.4. Oferta powinna zawierać:
a. Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
a/ pełną nazwę oferenta
b/ adres lub siedzibę Oferenta, NIP, REGON,
c/ cenę oferowaną brutto zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją usługi
wynikające wprost z przedmiotu zamówienia, jak również nieujęte, a niezbędne do
wykonania usługi.
7.5. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi wykonawca.
7.6. Pracownikiem upoważnionym do kontaktowania się z oferentami jest: Joanna Napierała tel.95 722 89 86 lub 607 031 812

8. Kryteria ofert i opis sposobu ich obliczania
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

tabela 1511211

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

9. Pozostałe informacje

9.1. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających i dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia.

9.2. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane w serwisie internetowym

http://bip.wsse.gorzow.pl/pssegorzow

9.3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta, który złożył ofertę oraz umieszczona na wskazanej powyżej stronie internetowej.

9.4. Oferent o wyborze jego oferty zostanie powiadomiony poprzez e-mail.

 

Załączniki do pobrania:

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
2 Administrator PSSE 2021-11-15 13:33:42
Edytowano
1 Administrator PSSE 2021-11-15 13:33:33
Utworzono