Zapytanie ofertowe

dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł

z dnia 28.11.2022 r.

Zapraszam do złożenia oferty na niżej opisany przedmiot zamówienia:

1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

W Gorzowie Wlkp.

Ul. Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Nazwa zamówienia: świadczenie usługi w postaci sukcesywnego wywozu odpadów wraz z dzierżawą pojemników na odpady w 2023 roku z  posesji Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kosynierów Gdyńskich 27

Kod CPV * 90511000-2

Opis przedmiotu zamówienia: świadczenie usługi w postaci sukcesywnego wywozu odpadów wraz z dzierżawą pojemników na odpady w 2023 roku z  posesji Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kosynierów Gdyńskich 27

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia .

1. Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z posesji Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp. usytuowanej przy ul. Kosynierów Gdyńskich 27.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia zagospodarowanie:

a) Zmieszanych odpadów komunalnych,

b) Odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na:

  • Papier- w tym odpady z papieru, tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury,
  • Metale i tworzywa sztuczne- w tym odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe.
  • Szkło- w tym odpady ze szkła i odpady opakowaniowe ze szkła.

c) Bioodpady,

d) Odpady poremontowe zawierające np. tynki, kafle, gipsy, cegły, gruz oraz zdarte podłogi, itp.

3. Usługa obejmuje:

a) Zapewnienia ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania,

b) Utrzymania będących własnością wykonawcy pojemników/kontenerów/zbiorników służących do składowania odpadów komunalnych zmieszanych, papieru, matali i tworzyw sztucznych, szkła, bioodpadów we właściwym stanie higienicznym (mycie i dezynfekcja) i technicznym,

c) Ponownego ustawienia pojemników/kontenerów/zbiorników po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji,

d) Usuwanie odpadów wokół pojemników/kontenerów/zbiorników w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku,

e) Utylizację odpadów (zrzut na składowisko odpadów).

4. Przewidywana ilość pojemników w okresie trwania umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów:

odbiór odpadów

3.Termin realizacji zamówienia:

 12 miesięcy tzn. od 1 stycznia2023 r. do 31 grudnia 2023 r..

4. Warunki udziału w postepowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*

4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia

b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4.2 W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

5. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100  

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1) Cenę oferty należy wyliczyć na Arkuszu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego Zapytania  i wyliczone wartości sumaryczne wpisać do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.

2) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (podatek od towarów i usług, rabaty, upusty i inne własne koszty). 

3) Do porównania ofert będzie brana ostateczna cena brutto (z VAT).

4) Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie rabaty lub upusty nie uwzględnione w cenach wpisanych do Formularza Ofertowego - Załącznik Nr 1, Zamawiający nie będzie ich brał pod uwagę przy ocenie oferty.

5) Ceny muszą być podane w złotych polskich i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku

6) Wykonawca w swojej ofercie jest zobowiązany określić podatek VAT z należytą starannością i zgodnie z przepisami prawa

6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny*:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

8. Informacja o planowanych zamówieniach dotyczących podobnych usług, robót budowlanych lub dodatkowych dostaw, o których mowa w Wytycznych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone*:

…………………………………………………………………………………………

9. Termin i miejsce składania ofert:

Termin składania ofert do 08.12.2022 r. do godz. 14.00

Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.

9.1   Ofertę można przesłać do Zamawiającego e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

9.2   Dopuszcza się złożenie skanu podpisanej oferty lub złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

10. Istotne warunki przyszłej umowy lub projekt umowy w załączeniu:

Załącznik nr 1.

 

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
7 Administrator PSSE 2022-11-30 13:40:04
Edytowano
6 Administrator PSSE 2022-11-30 13:00:55
Edytowano
5 Administrator PSSE 2022-11-30 13:00:42
Edytowano
4 Administrator PSSE 2022-11-30 11:14:41
Edytowano
3 Administrator PSSE 2022-11-30 11:11:05
Edytowano
2 Administrator PSSE 2022-11-30 11:09:45
Edytowano
1 Administrator PSSE 2022-11-30 11:07:00
Utworzono