1. Zamawiający:
Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp.
ul. Kosynierów Gdyńskich 27
66-400 Gorzów Wlkp.
2. Nazwa zamówienia: zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego. Komputer stacjonarny szt. 5 wraz z wyposażeniem (mysz, klawiatura, systemy operacyjne) dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.
Kod CPV * 30213300-8
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Minimalne wymagania:
- Komputer stacjonarny - fabrycznie nowe urządzenie
- Klawiatura i mysz w zestawie
- Mała obudowa
- Gwarancja: 36 miesięcy
- Procesor: i3-10100
- Pamięć Ram: 8GB DDR4
- Dysk: 256GB SSD
- Napęd DVD-RW
- Windows 10 Pro lub 11 Pro
- Grafika: Intel UHD Graphics 630
2) Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 30 dni po otrzymaniu faktury VAT wystawionej na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony.
3) Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności. które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, by zamówienie było wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.12.2022 r.
4. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*
4.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.2 W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100
W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
8. Informacja o planowanych zamówieniach dotyczących podobnych usług, robót budowlanych lub dodatkowych dostaw, o których mowa w Wytycznych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone*:
.............................................................................................................
9. Termin składania ofert: do 30.11.2022 r.
10. informacje dodatkowe, uwagi*:
10.1 Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:
Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę wartość zamówienia w zł brutto jest wartością ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia
10.2 Unieważnienie postępowania:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny z tym, że unieważnienie postępowania po dokonaniu wyboru Wykonawcy, a przed zawarciem umowy wymaga uzasadnienia.
2) Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności, jeżeli:
- nie zostanie złożona żadna oferta;
- wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów na rzecz Wykonawców. Wykonawcom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego w związku z unieważnieniem postępowania.
Ofertę można przesłać do Zamawiającego e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dopuszcza się złożenie skanu podpisanej oferty lub złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załączniki: