1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

W Gorzowie Wlkp.

Ul. Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Nazwa zamówienia: remont instalacji elektrycznej w budynku głównym PSSE w Gorzowie Wlkp. polegający na rozbiciu obwodów na osobne zabezpieczenia różnicowoprądowe, rozdzielenie dwóch budynków Stacji poprzez osobne zabezpieczenia z członem nadprądowym, wymianę rozdzielnic, zlokalizowanie i nadanie nazw obwodom i sprawdzenie skuteczności zadziałania instalowanych wyłączników różnicowoprądowych.

Kod CPV * 45311200-2

Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności. które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca, przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszystkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Możliwość wykonania wizji lokalnej w budynku PSSE w Gorzowie Wlkp. w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.

1) Zakres prac przy instalacji elektrycznej :

- zakup niezbędnych do wykonania zlecenia materiałów i wyrobów odpowiadających polskim normom PN,

- rozbicie obwodów na osobne zabezpieczenia różnicowoprądowe,

- rozdzielenie dwóch budynków Stacji poprzez osobne zabezpieczenia z członem nadprądowym,

- wymiana rozdzielnic,

- zlokalizowanie i nadanie nazw obwodom,

- sprawdzenie skuteczności zadziałania instalowanych wyłączników różnicowoprądowych.

2) Wszystkie prace należy realizować zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce normami i normatywami, przepisami bhp i ppoż., używany sprzęt nie może powodować zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi.

3) Wykonawca zorganizuje miejsce prowadzenia prac we własnym zakresie, w sposób nie powodujący zagrożenia dla pracowników Stacji w Gorzowie Wlkp. oraz osób trzecich przebywających na terenie wykonywanych prac, wykona niezbędne zabezpieczenie prac.

4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prowadzonych robót zgodnie z zamówieniem oraz za jakość zastosowanych materiałów posiadających świadectwo dopuszczenia do stosowania w instalacjach elektrycznych.

5) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w okresie trwania robót i poniesie koszty odszkodowania.

6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania, zaniedbania i działania niezgodnego ze sztuką budowlaną.

7) Podstawowym dokumentem odbioru robót jest protokół sporządzony według wzoru ustalonego przez Zamawiającego.

8) W przypadku wystąpienia wad, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, a w przypadku zagrożenia mienia w trybie natychmiastowym.

9) Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 30 dni po otrzymaniu faktury VAT wystawionej na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony.

3. Termin realizacji zamówienia: do 30.12.2022 r.

4. Warunki udziału w postepowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*

4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4.2 W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

5. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

bez tytułu copy copy copy copy copy copy copy copy copy

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny*: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

8. Informacja o planowanych zamówieniach dotyczących podobnych usług, robót budowlanych lub dodatkowych dostaw, o których mowa w Wytycznych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone*:

.............................................................................................................

9. Termin składania ofert: do 18.11.2022 r.

10. Istotne warunki przyszłej umowy lub projekt umowy w załączeniu: Załącznik nr 1

Załączniki:

Załącznik nr 1

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
2 Administrator PSSE 2022-11-07 13:43:50
Edytowano
1 Administrator PSSE 2022-11-07 13:40:11
Utworzono