1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

w Gorzowie Wlkp.

Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Tryb udzielania zamówienia

2.1. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności .

2.2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2021.1129 ze zm.).

2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.

2.5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.

2.6. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

2.8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Kod wg. Wspólnego Słownika Zamówień: 09132100-4

Przedmiotem zapytania jest : sukcesywny zakup przez Zamawiającego paliw płynnych ( benzyna bezołowiowa) w formie bezgotówkowych tankowań na stacji lub stacjach paliw Wykonawcy przy zastosowaniu kart paliwowych.

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi:

foto1 06072022

2. Wskazane zużycie paliwa jest ilością szacunkową w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania paliw w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawa jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

3. Umowa zostanie zawarta do wysokości kwoty ustalonej na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający będzie zlecał wykonanie dostaw, będących przedmiotem umowy- sukcesywnie w zależności od zaistniałych potrzeb, gwarantując jednocześnie ,że zrealizuje minimum 75% ogólnej kwoty umowy.

4. Paliwo musi być I gatunku, posiadać aktualne atesty oraz świadectwa jakości. Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz.1680 z późn. zm.) oraz obowiązującymi normami w tym zakresie.

5. Zamówione paliwo będzie odbierane przez kierowców pojazdów Zamawiającego sukcesywnie według potrzeb na stacji paliw Wykonawcy – za cenę detaliczną obowiązującą na stacji w dniu zakupu pomniejszona o upust Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym. Pomnożone przez ilość zatankowanej benzyny.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do tankowania pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu w godzinach otwarcia stacji paliw.

7. Wykonawca zapewni tankowanie bezgotówkowe przy zastosowaniu kart paliwowych, w okresach rozliczeniowych trwających: od 1 do15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, z możliwością bezpośredniego przekazania osobie pobierającej paliwo dokument wydania.

8. Tankowania odbywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie, aby stacja paliw mieściła się w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp.

10. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji paliw innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie.

11. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego może ulec zmianie w czasie trwania umowy, o czym Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

12. Szczegółowe warunki zamówienia i zasady rozliczeń zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

13. Wykaz osób upoważnionych do zakupu paliwa ze strony Zamawiającego zostanie przekazany Wykonawcy wraz z podpisaną umową.

4. Termin realizacji zamówienia

Ogólny termin realizacji zamówienia od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

5.1 Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.

5.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

c. Posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.

d. Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – koncesję zezwalającą na obrót paliwem objętym przedmiotem zamówienia.

5.3.Podwykonawcy:

a. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia.

b. Zamawiający nie dopuszcza zawierania przez podwykonawców umów z dalszymi podwykonawcami.

6. W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Termin i sposób składania ofert

7.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę

7.2. Oferty należy składać w terminie do dnia 22.07.2022 r.: pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. za potwierdzeniem odbioru lub do siedziby Zamawiającego.

7.3. Oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą podlegały ocenie.

7.4. Oferta powinna zawierać:

a. Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

a/ pełną nazwę oferenta

b/ adres lub siedzibę Oferenta, NIP, REGON,

c/ cenę oferowaną brutto zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją usługi wynikające wprost z przedmiotu zamówienia, jak również nieujęte, a niezbędne do wykonania usługi.

7.5. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi wykonawca.

7.6. Pracownikiem upoważnionym do kontaktowania się z oferentami jest: Joanna Napierała tel.95 722 89 86 lub 607 031 812

8. Kryteria ofert i opis sposobu ich obliczania

8.1 Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

foto2 06072022

8.2. W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

8.3. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną.

8.4. Cena z 1 litr paliwa dla Zamawiającego będzie naliczana wg cen obowiązujących na danej stacji paliw w chwili dokonania sprzedaży pomniejszonych o stały upust w wysokości wykazanej w ofercie Wykonawcy, podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku wyrażone w złotych polskich (PLN).

8.5. Wszelkie upusty i rabaty należy uwzględnić w cenach jednostkowych.

8.6. Za najkorzystniejsza będzie wybrana oferta spełniająca warunki zawarte w zapytaniu ofertowym oraz oferta, która uzyskała największą sumę punktów poszczególnych kryteriów.

9. Pozostałe informacje

9.1. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających i dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia.

9.2. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane w serwisie internetowym http://bip.wsse.gorzow.pl/pssegorzow/

9.3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta, który złożył ofertę oraz umieszczona na wskazanych powyżej stronach internetowych.

9.4. Oferent o wyborze jego oferty zostanie powiadomiony poprzez e-mail.

10. Lista załączników

  1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy
  2. załącznik nr 2 – projekt umowy

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
2 Administrator PSSE 2022-07-06 12:25:19
Edytowano
1 Administrator PSSE 2022-07-06 12:08:50
Utworzono