1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

w Gorzowie Wlkp.

Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Tryb udzielania zamówienia

2.1. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności .

2.2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2015.2164 ze zm.).

2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.

2.5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.

2.6. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

2.8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania jest: opracowanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania obejmującego wykonanie podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami (niepełnosprawność ruchowa) przy schodach zewnętrznych –oficyna PSSE w Gorzowie Wlkp., wymianę nawierzchni na terenie posesji, wymianę drzwi wejściowych do budynku (oficyna).

Zakres wykonania kosztorysu: należy uwzględnić następujące założenia:

1/podjazd dla osób niepełnosprawnych przy schodach wejściowych do budynku oficyny,

2 /wymiana nawierzchni na parkingu przed budynkiem oficyny w granicach działki 5-728/1

oraz za budynkiem głównym (działka 5-729) ok. 160 m2.

3/ wymiana drzwi wejściowych do budynku oficyny.

Założenia wyjściowe do kosztorysowania;

1/ poprawa funkcjonalności schodów (demontaż starej nawierzchni lub schodów

prowadzących do budynku, montaż balustrady/poręczy),

2/  wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych - konstrukcja betonowa z balustradą i poręczą po dwóch stronach oraz na istniejących już schodach wejściowych do budynku

3/ wymiana drzwi wejściowych do budynku oficyny,

4/ dostosowanie wejścia do pomieszczenia – wyrównanie progu.

5/położenie nowej nawierzchni antypoślizgowej na schodach i podjeździe dla

niepełnosprawnych.

6) położenie nawierzchni na parkingu przed budynkiem oficyny w granicach posesji PSSE   w Gorzowie Wlkp.

7/ Wywóz i utylizacja istniejącej nawierzchni.

Przedmiot zamówienia powinien:

uwzględniać obowiązujące przepisy prawa, w szczególności prawa budowlanego, jak i

wszelkich przedmiotowych rozporządzeń wykonawczych,

posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami, zawierać wszystkie niezbędne wytyczne, opinie, oceny, badania, obliczenia i inne

konieczne do prawidłowej realizacji prac oraz zapewniać możliwość

wykonania robót i oddania do użytkowania,

w rozwiązaniach kosztorysowych uwzględnić zastosowanie materiałów, urządzeń

technologii dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.

4. Termin realizacji zamówienia 20.10.2021 r.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

6. W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Termin i sposób składania ofert

7.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę

7.2. Oferty należy składać w terminie do dnia 20.10.2021 r.: pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., za potwierdzeniem odbioru lub do siedziby Zamawiającego.

7.3. Oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą podlegały ocenie.

7.4. Oferta powinna zawierać:

Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

a/ pełną nazwę oferenta

b/ adres lub siedzibę Oferenta, NIP, REGON,

c/ cenę oferowaną brutto zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją usługi

wynikające wprost z przedmiotu zamówienia, jak również nieujęte, a niezbędne do

wykonania usługi.

Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi wykonawca.Pracownikiem upoważnionym do kontaktowania się z oferentami jest: Joanna Napierała tel. 95 722 89 86 w.24 / 607 031 812/

8. Kryteria ofert i opis sposobu ich obliczania

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

tabela 61021

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

9. Pozostałe informacje

9.1. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających i dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia.

9.2. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane w serwisie internetowym

http://bip.wsse.gorzow.pl/pssegorzow/

9.3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta, który złożył ofertę oraz umieszczona na wskazanych powyżej stronach internetowych.

9.4. Oferent o wyborze jego oferty zostanie powiadomiony poprzez e-mail.

 

Załączniki do pobrania:

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
1 Administrator PSSE 2021-10-06 08:45:52
Utworzono