Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000,00 euro

z dnia 23.01.2020 r.

1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

W Gorzowie Wlkp.

Ul. Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Tryb udzielania zamówienia

2.1. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności .

2.2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2015.2164 ze zm.).

2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.

2.5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.

2.6. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

2.8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Kod wg. Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 64200000-8

Przedmiotem zapytania jest : świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dzierżawa centrali telefonicznej w budynkach Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp. zlokalizowanych przy ul. Kosynierów Gdyńskich 27 w Gorzowie Wlkp.

Wymagania dotyczące świadczenia usług telefonii stacjonarnej na rzecz Zamawiającego:

1/ Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej z zachowaniem  obecnej numeracji.

- Linie miejskie zewnętrzne - 3 (aktualnie: pod numerami 95 722 89 86, 95 720 64 47, 95 728 81 59,

- Linie wewnętrzne – 24.

2/ Świadczenie usług dla Zamawiającego w zakresie połączeń przychodzących oraz wychodzących lokalnych i strefowych, międzymiastowych i międzynarodowych, a także do sieci telefonii komórkowych generowanych z lokalizacji Zamawiającego.

3/ Sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych dla połączeń

lokalnych, międzystrefowych oraz do sieci GSM bez naliczania jakichkolwiek opłat za

połączenia z wyjątkiem opłat za czas połączenia. Nie dopuszcza się żadnych opłat za

inicjację połączenia. Pozostałe usługi mają być rozliczane według aktualnego cennika

usług telekomunikacyjnych operatora.

4/ Wykonawca jest zobowiązany do zachowania miejskich numerów stacji telefonicznej użytkowanych obecnie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia od dotychczasowego operatora, obecnie użytkowanych numerów Zamawiającego do swojej sieci własnym staraniem i na własny koszt. Zamawiający dopuszcza 24 godzinną przerwę w ciągłości świadczenia usługi związaną z przeniesieniem numerów w dniu wolnym od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu tego   terminu.

5/ Połączenia głosowe pomiędzy abonentami wewnętrznymi oraz inicjacja połączeń będą bezpłatne i bez limitów dla wszystkich numerów.

6/ Wykonawca zapewni, pełną dostępność w sieci w każdych warunkach. Usługa winna

być dostępna przez 24/h przez 7 dni w tygodniu.

7/ Wykonawca zapewni wykonanie w czasie obowiązywania umowy na własny koszt

montażu i uruchomienia niezbędnego sprzętu do świadczenia usług telekomunikacyjnych.

8/ Wykonawca zapewni osobę-opiekuna, znaną z imienia i nazwiska (nr telefonu, e-mail)

w celu bezpośredniego kontaktu dla ustalenia przebiegu usuwania zgłoszonych awarii,

uruchamiania usług, doradztwa technicznego   oraz innych spraw związanych z

realizacją przedmiotu zamówienia.

9/ W ramach miesięcznej opłaty abonamentowej wykonawca zapewni bezpłatne

połączenie z nr alarmowymi oraz bezpłatne bilingi w wersji papierowej.

10/ Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie zwolnić przejęty

zakres numerów nowemu operatorowi.

11/ Termin świadczenia usługi kończyć się będzie z końcem niniejszej umowy.

12/ Urządzenia i sprzęt użyty do świadczenia usługi pozostają własnością Wykonawcy, Zamawiający korzysta z nich na zasadzie dzierżawy.

13/ Faktury będą wystawiane na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

w Gorzowie Wlkp., ul. Kosynierów Gdyńskich 27, 66-400 Gorzów Wlkp.

NIP: 599-21-25-841

Wymagania dotyczące dzierżawy abonenckiej centrali na rzecz Zamawiającego:

1/ Wykonawca dostarczy, zaprogramuje, uruchomi i przekaże do użytkowania Zamawiającemu centrale oraz pozostałe wyposażenie w ilościach określonych w opisie przedmiotu zamówienia i o określonych parametrach.

2/ Wykonawca podłączy centralę do wewnętrznej sieci telefonicznej Zamawiającego, przy czym realizowane prace montażowe i uruchomienie centrali nie mogą w żaden sposób zakłócić lub uniemożliwić prawidłowego funkcjonowania systemu łączności Zamawiającego, a harmonogram prac musi być uzgodniony z Zamawiającym.

3/ Podłączenie centrali do istniejącej infrastruktury telefonicznej w taki sposób, aby nie spowodowało to kosztów dla Zamawiającego.

4/ Wewnętrzna sieć teleinformatyczna jest własnością Zamawiającego.

5/ Wykonawca skonfiguruje centralę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. zapewniając jej funkcjonalność zgodnie z wymogami.

6/ Urządzenia i sprzęt użyty do świadczenia usługi pozostają własnością Wykonawcy, Zamawiający korzystają z nich na zasadzie dzierżawy.

7/ Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania we właściwym stanie technicznym central, dokonywać konserwacje, przegląd i naprawy – koszt serwisu centrali, konserwacji, przeglądów oraz napraw centrali telefonicznej.

8/ Centrala telefoniczna :

z systemem zapowiedzi słownych na linie zewnętrzne. Oddzielna linia faksu. Możliwość automatycznego łączenia z abonentami wewnętrznymi. Możliwość wyboru tonowo numerów wewnętrznych.

Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej.

4. Termin realizacji zamówienia

Ogólny termin realizacji zamówienia do 31.03.2020 r. Realizacja zamówienia będzie obejmowała okres 24 miesiące, przy czym Zamawiający zastrzega iż, aktywacja usługi może nastąpić z chwilą zakończenia umowy zawartej z   dotychczasowym Operatorem

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

6. W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Termin i sposób składania ofert

7.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę

7.2. Oferty należy składać w terminie do dnia 07.02.2020 r.: pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. za potwierdzeniem odbioru lub do siedziby Zamawiającego.

7.3. Oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą podlegały ocenie.

7.4. Oferta powinna zawierać:

Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

a/ pełną nazwę oferenta

b/ adres lub siedzibę Oferenta, NIP, REGON,

c/ cenę oferowaną brutto zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją usługi

wynikające wprost z przedmiotu zamówienia, jak również nieujęte, a niezbędne do

wykonania usługi.

Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi wykonawca.Pracownikiem upoważnionym do kontaktowania się z oferentami jest: Joanna Napierała tel. 95 722 89 86 lub 607 031 812/

8. Kryteria ofert i opis sposobu ich obliczania

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

 

bez tytułu copy copy

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

9. Pozostałe informacje

9.1. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających i dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia.

9.2. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane w serwisie internetowym

http://bip.wsse.gorzow.pl/pssegorzow/

9.3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta, który złożył ofertę oraz umieszczona na wskazanych powyżej stronach internetowych.

9.4. Oferent o wyborze jego oferty zostanie powiadomiony poprzez e-mail.

 

Załączniki do pobrania:

Wersja .doc: Załącznik nr 1.docx

Wersja .pdf: Załącznik nr 1.pdf

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
1 Administrator PSSE 2020-01-23 14:03:48
Utworzono