1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

w Gorzowie Wlkp.

Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Tryb udzielania zamówienia

2.1. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności .

2.2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2015.2164 ze zm.).

2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.

2.5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.

2.6. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

2.8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Kod wg. Wspólnego Słownika Zamówień: 30213300-8

Przedmiotem zapytania jest : zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego- Komputer stacjonarny szt. 3 wraz z monitorem, wyposażeniem (mysz, klawiatura, systemy operacyjne).

Minimalne wymagania:

Komputer stacjonarny (fabrycznie nowe urządzenie)

- procesor intel i3 lub i5

- pamięć operacyjna ok. 8 GB

- parametry pamięci masowej – min. 500 GB

- Windows 10 profesional (system preinstalowany n dysku twardym wraz z nośnikiem pozwalającym na ponowna instalację systemu; licencje na korzystanie z systemu operacyjnego muszą być udzielone na czas nieoznaczony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich,

- napęd DVD RW

- gwarancja 24 miesiące.

Monitor

- ok. 22 cale, matowy z regulacją wysokości oraz konta pochylenia,

- rozdzielczość Full HD 1920x1080,

- typ podświetlenia – LED,

- gwarancja 24 miesiące.

4. Termin realizacji zamówienia

Ogólny termin realizacji zamówienia do 15.12.2019r.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

6. W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Termin i sposób składania ofert

7.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę

7.2. Oferty należy składać w terminie do dnia 02.12.2019 r. : pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. za potwierdzeniem odbioru lub do siedziby Zamawiającego.

7.3. Oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą podlegały ocenie.

7.4. Oferta powinna zawierać:

Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

a/ pełną nazwę oferenta

b/ adres lub siedzibę Oferenta, NIP, REGON,

c/ cenę oferowaną brutto zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją usługi wynikające wprost z przedmiotu zamówienia, jak również nieujęte, a niezbędne do wykonania usługi.

Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi wykonawca.Pracownikiem upoważnionym do kontaktowania się z oferentami jest: Joanna Napierała tel. 95 722 89 86 lub 607 031 812

8. Kryteria ofert i opis sposobu ich obliczania

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

bez tytułu

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

9. Pozostałe informacje

9.1. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających i dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia.

9.2. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane w serwisie internetowym

http://bip.wsse.gorzow.pl/pssegorzow/

9.3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta, który złożył ofertę oraz umieszczona na wskazanych powyżej stronach internetowych.

9.4. Oferent o wyborze jego oferty zostanie powiadomiony poprzez e-mail.

 

Załączniki do pobrania:

Wersja .doc: Załącznik nr 1.docx

Wersja .pdf: Załącznik nr 1.pdf

1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

w Gorzowie Wlkp.

ul. Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Tryb udzielania zamówienia

2.1. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności .

2.2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2015.2164 ze zm.).

2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.

2.5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.

2.6. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

2.8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Kod wg. Wspólnego Słownika Zamówień: 30213300-8

Przedmiotem zapytania jest : zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego- Komputer stacjonarny szt. 3 wraz z monitorem, wyposażeniem (mysz, klawiatura, systemy operacyjne).

Minimalne wymagania:

Komputer stacjonarny (fabrycznie nowe urządzenie)

- procesor intel  i3 lub i5

- pamięć operacyjna ok. 8 GB

- parametry pamięci masowej – min. 500 GB

- Windows 10 profesional (system preinstalowany n dysku twardym wraz z nośnikiem pozwalającym na ponowna instalację systemu; licencje na korzystanie z systemu operacyjnego muszą być udzielone na czas nieoznaczony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich,

- napęd DVD RW

- gwarancja 24 miesiące.

Monitor

- ok. 22 cale, matowy z regulacją wysokości oraz konta pochylenia,

- rozdzielczość Full HD 1920x1080,

- typ podświetlenia – LED,

- gwarancja 24 miesiące.

4. Termin realizacji zamówienia

Ogólny termin realizacji zamówienia do 15.12.2019r.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia

b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

6. W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Termin i sposób składania ofert

7.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę

7.2. Oferty należy składać w terminie do dnia 02.12.2019 r. : pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. za potwierdzeniem odbioru lub do siedziby Zamawiającego.

7.3. Oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą podlegały ocenie.

7.4. Oferta powinna zawierać:

a. Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

a/ pełną nazwę oferenta

b/ adres lub siedzibę Oferenta, NIP, REGON,

c/ cenę oferowaną brutto zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją usługi  

    wynikające  wprost z  przedmiotu zamówienia, jak również nieujęte, a niezbędne do   

    wykonania usługi.

7.5.Wszelkie  koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi wykonawca.

7.6.Pracownikiem upoważnionym do kontaktowania się z oferentami jest: Joanna Napierała tel. 95 722 89 86 lub 607 031 812

8. Kryteria ofert i opis sposobu ich obliczania

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

Lp.

Rodzaj Kryterium oceny oferty

Punktacja

Sposób oceny

1.

Cena

max 90 pkt

W kryterium Cena punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:

Liczba punktów oferty badanej

Pc = Cmin/Cbadana x 90

gdzie:

Pc - punkty w kryterium ceny

Cmin– cena netto najniższa

Cbadana - cena netto badanej oferty

90– waga kryterium

Porównaniu podlegać będą kwoty netto (tj. nie uwzględniające VAT) podane w poszczególnych ofertach, przy czym w przypadku, gdyby Zamawiający nie był uprawniony do rozliczenia podatku VAT uwzględnionego w fakturze danego oferenta, wówczas porównaniu podlegać będzie kwota brutto takiej oferty.

2.

Termin płatności

max 5 pkt

5 punktów – gdy termin płatności będzie wynosił 30 dni lub dłużej

2 punkty – gdy termin płatności będzie wynosił co najmniej 20 dni, lecz mniej niż 30 dni

0 punktów - gdy termin płatności będzie wynosił mniej niż 15 dni

3.

Termin realizacji zamówienia

max 5 pkt

5 punktów – gdy termin realizacji będzie wynosił 10 dni i krócej

2 punkty – gdy termin realizacji będzie wynosił co najmniej 11 dni, lecz mniej niż 15 dni

0 punktów - gdy termin realizacji będzie wynosił więcej niż 15 dni

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

9. Pozostałe informacje

9.1. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających i dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia.

9.2. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane w serwisie internetowym

http://bip.wsse.gorzow.pl/pssegorzow/

9.3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta, który złożył ofertę oraz umieszczona na wskazanych powyżej stronach internetowych.

9.4. Oferent o wyborze jego oferty zostanie powiadomiony poprzez e-mail.

 

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
2 Administrator PSSE 2019-11-27 09:55:40
Edytowano
1 Administrator PSSE 2019-11-27 09:55:15
Utworzono