1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

w Gorzowie Wlkp.

Ul. Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Tryb udzielania zamówienia

2.1. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności .

2.2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2015.2164 ze zm.).

2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.

2.5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.

2.6. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

2.8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Kod wg. Wspólnego Słownika Zamówień: 48000000-8

Przedmiotem zapytania jest : zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego kadrowo-płacowego w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp. z możliwością dokupienia w późniejszym okresie finansowo-księgowego systemu informatycznego w tym:

- dostawa bezterminowej licencji na system wskazany powyżej,

- wdrożenie, instalacja oraz konfiguracja systemu,

- szkolenie użytkowników korzystających z systemu,

- powdrożeniowa opieka techniczna świadczona przez Wykonawcę przez okres 12 miesięcy   od daty podpisania umowy.

Główne założenia projektowe i wymagania dot. systemu:

1. System musi być w całości spolonizowany, aktualny i funkcjonować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w każdym obszarze działania systemu.

2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał instalacji systemu na istniejącym serwerze Zamawiającego.

3. Kadry i płace:

Program KADRY i program PŁACE na osobnych stacjach roboczych.

- podstawowe dane personalne,

- przebieg pracy zawodowej,

- szkolenia BHP,

- badania lekarskie,

- rodzina,

- pożyczki zakładowe,

- umowy o pracę oraz angaże,

- ewidencja czasu pracy w postaci harmonogramu,

- ewidencja nieobecności,

- ewidencja upoważnień i pełnomocnictw,

- ewidencja nagród i kar,

- opisy stanowisk pracy,

- tworzenie list płac głównych i dodatkowych,

- tworzenie elektronicznych kartotek kadrowych,

- wydruk dowolnych zaświadczeń kadrowych,

- obsługa bieżących zadań kadrowych,

- prowadzenie sprawozdawczości dla GUS,

- tworzenie deklaracji dla ZUS,

- ewidencja niezbędnych informacji do obliczania wynagrodzeń w programie płacowym,

- obliczanie i wypłata wynagrodzeń,

- obliczanie składek ubezpieczeniowych,

- obliczanie nagród jubileuszowych i odpraw emerytalnych,

- rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy,

- tworzenie sprawozdań dla ZUS, US, GUS, PFRON, NFZ.

4. Usługi wdrożenia i utrzymania w pierwszym roku i w kolejnych latach użytkowania:

- analiza przedwdrożeniowa,

- dostarczenie, implementacja i konfiguracja systemu na serwerze i 2 stacjach roboczych (wariantowo 3 stacje robocze)

- szkolenie z obsługi oprogramowania,

- dostarczanie aktualizacji oprogramowania,

- asysta techniczna i serwis systemu.

4. Termin realizacji zamówienia

Ogólny termin realizacji zamówienia do 31.12.2019r.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

6. W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Termin i sposób składania ofert

7.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę

7.2. Oferty należy składać w terminie do dnia 27.11.2019 r.: pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. za potwierdzeniem odbioru lub do siedziby Zamawiającego.

7.3. Oferty, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą podlegały ocenie.

7.4. Oferta powinna zawierać:

Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

a/ pełną nazwę oferenta

b/ adres lub siedzibę Oferenta, NIP, REGON,

c/ cenę oferowaną brutto zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją usługi

wynikające wprost z przedmiotu zamówienia, jak również nieujęte, a niezbędne do

wykonania usługi.

Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi wykonawca.Pracownikiem upoważnionym do kontaktowania się z oferentami jest: Joanna Napierała tel. 95 722 89 86 wew. 24 lub 607 031 812 .

8. Kryteria ofert i opis sposobu ich obliczania

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100

tabela

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

9. Pozostałe informacje

9.1. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających i dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w celu zmiany warunków płatności oraz zmiany terminów realizacji zamówienia.

9.2. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane w serwisie internetowym

http://bip.wsse.gorzow.pl/pssegorzow/

9.3. Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do każdego oferenta, który złożył ofertę .

9.4. Oferent o wyborze jego oferty zostanie powiadomiony poprzez e-mail.

 

Załączniki do pobrania:

Wersja .doc: Załącznik nr 1.docx

Wersja .pdf: Załącznik nr 1.pdf

Metryka dokumentu

Podmiot / osoba odpowiedzialna: WSSE w Gorzowie Wielkopolskim
Publikujący: Administrator PSSE

Rejest zmian

Wersja Zmodyfikował Data Status
2 Administrator PSSE 2019-11-19 11:47:50
Edytowano
1 Administrator PSSE 2019-11-19 11:47:10
Utworzono